Офіційно куплений в салоні почав їздити лише в 2013г
Перший господар.
Модель круізера Suzuki VZ1500 Intruder була вперше представлена в 2009 році і призначалася для ринків Північної Америки, Європи та Океанії, де продавалася під різними назвами: * Suzuki Intruder M1500 - модель для всіх ринків, крім Північної Америки. * Suzuki Boulevard M90 - модель для ринку Північної Америки. За основу Suzuki Intruder M1500/Boulevard M90 була взята рама від флагманської версії Suzuki Intruder M1800R/Boulevard M109R і перероблений двигун від Suzuki VL1500 Intruder - мотор отримує рідинне охолодження, підвищений ступінь стиснення, 4 клапани на циліндр і ряд інших доробок, які в підсумку підвищили максимальну потужність до 106 к.с., а крутний момент - до 137 Нм.
У всьому іншому Suzuki Intruder M1500/Boulevard M90 дуже сильно нагадував модель M109R Особисто я збирався купувати версію з двигуном 1800куб.см але після тест драйву і більш детального ознайомлення з цією моделлю прийняв рішення на користь саме VZ1500 (він же і M90 тільки на американському ринку) Ось мої аргументи за перевагами: + Він значно зручніше для зростання менш 185см, так як трохи ближче ніжки і кермо + Помітно м'якше підвіска з одною конструкції маятника + Двигун трохи спокійніше, що дозволяє не вилітати в поворотах в місті + Рулится і піднятими в повороти легше • сидіння помітно зручніше і м'якше
Єдине, чого можна запозичити у m109 це задня колесо і я це зробив!
Воно стало, як рідне.
На Мотоцикл було встановлено: + Колесо 17 дюймів і гумою 240 мм від BOULEVARD M109 + Оригінальне вітрове скло + Спинка пасажира з товстої нержавійки + багажник + Рамки під кофри + Текстильні сумки від 24-4